25 Mayıs 2016 Çarşamba

Murat Kekilli Unutamam Seni

Çıkarmış olduğu yeni albümü ile kendinden söz ettiren isim Murat Kekilli Unutamam Seni şarkı sözü ile sitemizde. Yeni albümünü çok b... thumbnail 1 summary

Çıkarmış olduğu yeni albümü ile kendinden söz ettiren isim Murat Kekilli Unutamam Seni şarkı sözü ile sitemizde. Yeni albümünü çok beğeneceğinizden eminiz..
 
Murat Kekilli Unutamam Seni Şarkı Sözleri

 
Gün gelir de beni unutursun, unutursun demiştin
Kalbimdeki bu derdi uyutursun, uyutursun demiştin
Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim
Unutamam seni, unutamam
 
Aşkını çekerim geleceksin, geleceksin diyerek
Belki gözyaşımı sileceksin, sileceksin diyerek
Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim
 
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni, unutamam
Unutamam seni, unutamam seni
Unutamam seni, unutamam





Google Etiketler:Murat Kekilli Unutamam Seni,murat kekilli Şarkı sözleri,murat kekilli unutamam seni,murat kekilli unutamam seni Şarkı sözleri,unutamam seni

Hiç yorum yok

Yorum Gönder