19 Mayıs 2016 Perşembe

Güneşin Kızları Dizisi Beni Azad Et Sözleri

Güneşin Kızları Dizisi Beni Azad Et Sözleri Kanal D’nin yeni dizisi olan Güneşin Kızları beğeniyle izlenmeye devam ediyor. Dizide ç... thumbnail 1 summary

Güneşin Kızları Dizisi Beni Azad Et Sözleri

Kanal D’nin yeni dizisi olan Güneşin Kızları beğeniyle izlenmeye devam ediyor. Dizide çalan müziğin sözlerini merak edenler için sitemize Güneşin Kızları Beni Azad Et sözlerini ekledik.

gunesin-kizlari-beni-azad-et

Güneşin Kızları Beni Azad Et Şarkı Sözleri

Kimseler anlamaz
Bir tek ben ağlarım
Kimseyi bağlamaz
Bu yükü ben taşırım
Sanma tek gün bile
Vicdanım sızlamaz
Olan olmuş bir kere
Bu kader silip baştan yazılmaz
Ne ileriye ne de geriye yolum yok
Ne bi çıkışım ne de bi kaçışım yok
Ya beni de al şuraya terk et
Allah aşkına beni azad et





Google Etiketler:Güneşin Kızları Dizisi Beni Azad Et Sözleri,güneşin kızları beni azad et,güneşin kızları beni azad et şarkı sözleri,güneşin kızları beni azad et sözleri,güneşin kızları dizisinde çalan şarkı

Hiç yorum yok

Yorum Gönder