5 Haziran 2016 Pazar

Sevda Gül - Sivaslı Yar Sözleri

Sevda Gül – Sivaslı Yar Sözleri Sevda Gül’ün ‘Senden Sonra’ albümünde yer alan “Sivaslı Yar” isimli şarkısının klip çekimleri Kasım... thumbnail 1 summary

Sevda Gül – Sivaslı Yar Sözleri

Sevda Gül’ün ‘Senden Sonra’ albümünde yer alan “Sivaslı Yar” isimli şarkısının klip çekimleri Kasım 2015’te tamamlanmıştır. “Sivaslı Yar” adlı şarkı Güvercin Müzik ile yayınlanmıştır. Şarkının söz ve müziği Nevzat Soydan’a aittir. Sevda Gül’ün ‘Senden Sonra’ albümünde bulunan “Sivaslı Yar” adlı şarkısının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Kasım 2015

 

Sevda Gül – Sivaslı Yar Sözleri

 

Şu Sivasın Dağlarına
Ovasına Yaylasına
Kalbimin Tam Ortasına
Adını Yazdım Bilesin
Sivaslı Yar Güzel Yarim
Divrikli Yar Şirin Yarim
Elleri Kınalı Yarim
Ben Seni Sevdim Bilesin
Cümle Alem Duysun Beni
Sevmişim Yar İnan Seni
Sivasın Gülü Çiçeği
Ben Sana Yandım Bilesin
Sivaslı Yar Güzel Yarim
Kangallı Yar Şirin Yarim
Elleri Kınalı Yarim
Ben Seni Sevdim Bilesin

 

Söz & Müzik: Nevzat Soydan

 





Google Etiketler:Sevda Gül - Sivaslı Yar Sözleri,sevda gül sivaslı yar dinle,sevda gül sivaslı yar şarkı sözü,sevda gül sivaslı yar sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder