18 Haziran 2016 Cumartesi

Sevda Gül - O Kadar Sözleri

Sevda Gül – O Kadar Sözleri Sevda Gül'ün 'Senden Sonra' albümünde yer alan "O Kadar" isimli şarkısının klip ç... thumbnail 1 summary

Sevda Gül – O Kadar Sözleri

Sevda Gül'ün 'Senden Sonra' albümünde yer alan "O Kadar" isimli şarkısının klip çekimleri Kasım 2015'te tamamlanmıştır. "O Kadar" adlı şarkı Güvercin Müzik ile yayınlanmıştır. Şarkının söz ve müziği Mustafa Küçük’e aittir. Şarkının müzik yönetmenliğini Müslüm Eke üstlenmiştir. Sevda Gül'ün 'Senden Sonra' albümünde bulunan "O Kadar" adlı şarkısının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Kasım 2015

 

Sevda Gül – O Kadar Sözleri

 

Bugünlerde bana bir şey sormayın
Ben bende değilim beni yormayın
Suçumu yüzüme vurup durmayın
Bir kadir bilmezi sevdim o kadar o kadar
Suçumu yüzüme vurup durmayın
Gelmeyin üstüme sevdim o kadar o kadar

Çaresiz dert açtı başıma
Zehir kattı ekmeğime aşıma
Yemin ettim düşmem artık peşine
Alev alev yandım işte o kadar o kadar

Dermansız dertleri açtı başıma
Zehir kattı ekmeğime aşıma
Geç uyandım düşmem artık peşine
Alev alev yandım işte o kadar o kadar

Ben yoruldum deli gönlüm yorulmaz
Seven insanların yaşı sorulmaz
Sanmayın çok güzel eşi bulunmaz
Bir çirkini sevdim işte o kadar o kadar

 

Söz & Müzik: Mustafa Küçük
Müzik Yönetmeni: Müslüm Eke

 





Google Etiketler:Sevda Gül - O Kadar Sözleri,sevda gül o kadar dinle,sevda gül o kadar şarkı sözü,sevda gül o kadar sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder