24 Mayıs 2016 Salı

Aslı Demirer - Saat Oniki Sözleri

Aslı Demirer – Saat Oniki Sözleri Aslı Demirer'in "Saat Oniki" adlı parçası Temmuz 2015 tarihinde yayınlanmıştır. &qu... thumbnail 1 summary

Aslı Demirer – Saat Oniki Sözleri

Aslı Demirer'in "Saat Oniki" adlı parçası Temmuz 2015 tarihinde yayınlanmıştır. "Saat Oniki" adlı single çalışmasının sözleri ve müziği Aslı Demirer'e aittir. Şarkının klibinin yönetmenliğini Bora Çifterler üstlenmiştir. Gökhan Türkmen'in yapım şirketi olan GTR Müzik tarafından sosyal platformda yayınlanmıştır.
Aslı Demirer'in yorumladığı "Saat Oniki" adlı single çalışmasının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Temmuz 2015

 

Aslı Demirer – Saat Oniki Sözleri

 

Uzun bir gece hatırlıyorum
Gittiğinden beri saat oniki
Yoksa bir ben mi seviyorum?
Sevdiğimden beri saat oniki

 

Azaldım azaldıkça…
Kaba saba hallerinden geçemedin
Sevildim sandıkça sustum göremedim
Aşk öder hesabı bırakmaz yarına

 

Kara kara düşlerin ardından
Beni sormadın asla korkundan
O sabah
Kimler akıl verir arkamdan
Beni boşver yalnız uyandın
Bak bu sabah

 

Söz & Müzik: Aslı Demirer
Klip Yönetmeni: Bora Çifterler

 





Google Etiketler:Aslı Demirer - Saat Oniki Sözleri,aslı demirer saat oniki dinle,aslı demirer saat oniki şarkı sözü,aslı demirer saat oniki sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder