28 Mayıs 2016 Cumartesi

Atiye Deniz Ya Habibi

Atiye Deniz Ya Habibi şarkı sözleri ile sitemizde. Bu şarkıya özel dansları, klibinde sıkça göreceğinizden emin olabilirsiniz… Atiy... thumbnail 1 summary

Atiye Deniz Ya Habibi şarkı sözleri ile sitemizde. Bu şarkıya özel dansları, klibinde sıkça göreceğinizden emin olabilirsiniz…

Atiye Deniz Ya Habibi Şarkı Sözleri

Bir Gözüm Görmüyor Bir Kulağım Duymuyor
Bir Elim Tutmuyor Hayat Sensiz Bir Yarım
Koşuyorum Sebepsiz, Nefesim Yetersiz
Kaldım Ben Sensiz Yarım
Ya Habibi Bekletme Sevdiğini
Dünya Dönüyor Ama Günler Dönmüyor Geri

Ya Habibi Kaybetme Sevdiğini
Dünya Dönüyor Aşka Haydi Sende Dön Geri
Ya Habibi Kalbimin Sahibi
Ya Habibi

Bir Gözüm Görmüyor Bir Kulağım Duymuyor
Bir Elim Tutmuyor Hayat Sensiz Bir Yarım
Koşuyorum Sebepsiz Nefesim Yetersiz
Kaldım Ben Sensiz Yarım
Ya Habibi Bekletme Sevdiğini
Dünya Dönüyor Ama Günler Dönmüyor Geri

Ya Habibi Kaybetme Sevdiğini
Dünya Dönüyor Aşka Haydi Sende Dön Geri
Ya Habibi Kalbimin Sahibi
Ya Habibi Kalbimin Sahibi
Ya Habibi





Google Etiketler:Atiye Deniz Ya Habibi,

Hiç yorum yok

Yorum Gönder