28 Mayıs 2016 Cumartesi

Aydın Kurtoğlu Öptüm Sözleri 2015 Albüm Dinle

Aydın Kurtoğlu Öptüm sözleri, Aydın Kurtoğlu Öptüm şarkı sözleri, Aydın Kurtoğlu Öptüm dinle, Aydın Kurtoğlu 2015 albüm dinle, Aydın ... thumbnail 1 summary

Aydın Kurtoğlu Öptüm sözleri, Aydın Kurtoğlu Öptüm şarkı sözleri, Aydın Kurtoğlu Öptüm dinle, Aydın Kurtoğlu 2015 albüm dinle, Aydın Kurtoğlu Öptüm 2015 şarkıları.

Aydin-Kurtoglu-Optüm-Sozleri-2015-Album-Dinle

Aydın Kurtoğlu Öptüm Şarkı Sözü

Samimiyeti kaybettik
Bu aşkta ikimize de yer kalmadı
Hep gururdan vazgeçtik
Ama mutlu son diye bir şey olmadı
Ne karakaşına gözüne
Nede yılanı deliğinden çıkaran sözüne
Kendime söz verdim
Kanmayacağım bile bile

Bu sefer dönüş olmayacak
Bil ki yanına da kalmayacak
Yetmedi gücün sana son sözüm
Öptüm hiç acımayacak

Kimse dokunamaz benim gibi sana
Sevemezsin bir daha
Unut beni
Ya da vazgeçtim
Asla unutma

Söz: Hande Ünsal
Müzik: Hande Ünsal

Aydın Kurtoğlu Öptüm 2015 Albüm Dinle Youtube





Google Etiketler:Aydın Kurtoğlu Öptüm Sözleri 2015 Albüm Dinle,aydın kurtoğlu,aydın kurtoğlu 2015 albümü dinle,aydın kurtoğlu 2015 şarkıları,aydın kurtoğlu öptüm indir,aydın kurtoğlu öptüm şarkı sözü,aydın kurtoğlu öptüm sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder