18 Mayıs 2016 Çarşamba

Bedük Al Hepsini Şarkı Sözleri

1979 Ankara doğumlu sanatçı ilk albümünü 2004 de yayınlamıştı. İkinci albümü ise ilk albümünden 3 yıl sonra yani 2007 ye yayınlanan s... thumbnail 1 summary

1979 Ankara doğumlu sanatçı ilk albümünü 2004 de yayınlamıştı. İkinci albümü ise ilk albümünden 3 yıl sonra yani 2007 ye yayınlanan sanatçı bir çok ödüle imza attı…

Sahip olduklarım Ay`a kadar
Ne istesem önümde biter
Dünya küçük hayat bana güzel
Yarınım bol bugün geçer
Ama bi yanım kalır yarım
Söylemezsem bin ölürüm
Sen olmazsan yok olurum
Herşeyimi al bana seni ver
Ver bana seni, al hepsini
Al hepsini, al hepsini
Ver bana seni, al hepsini
Al hepsini, al hepsini
Ayaklarıı durduramam

Dünya döner başım ziyan
Herşey güzel herşey tamam
Yarını düşünmem geçer zaman
Ama bi yanım kalır yarım
Söylemezsem bin ölürüm
Sen olmazsan yok olurum
Herşeyimi al bana seni ver
Ver bana seni, al hepsini
Al hepsini, al hepsini
Ver bana seni, al hepsini
Al hepsini, al hepsini

 





Google Etiketler:Bedük Al Hepsini Şarkı Sözleri,bedük al hepsini Şarkı sözleri,bedük al hepsini Şarkı sözleri 2016,bedük al hepsini Şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder