15 Mayıs 2016 Pazar

Bengü Hodri Meydan Şarkı Sözleri - Dinle

Müzik dünyasının "Lolita" lakaplı güzel şarkıcısı Bengü yeni parçaları ile bu yaza adeta damgasını vuracak. "Feveran&... thumbnail 1 summary

Müzik dünyasının "Lolita" lakaplı güzel şarkıcısı Bengü yeni parçaları ile bu yaza adeta damgasını vuracak. "Feveran" ve "Hodri Meydan" başta olmak üzere birbirinden güzel parçaları seslendiren Bengü çektiği klipler ve yeni şarkıları ile bu yazda adından sıkça söz ettirecek. Hodri Meydan şarkısı bu yaz plajların en çok dinlenen şarkıları arasında yer alacak gibi duruyor.

Bengu-Hodri-Meydan-Sarki-Sozleri-Dinle

Hodri Meydan Şarkı Sözleri

Hiç alışma öyle güle güle senin olmadım
Kayboluşta böyle gide gele beni bulmadın
Dön de bak ve sor o yüreğine kaç yalan sığar?
Vazgeçilmezim sana bu sözüm senle dolmadı

Yine de ağladım
İçimi yaka yaka aldım
Canıma baka baka dönmedim
Kadere gidiyorum, tek hesabım Allah’a!

bengu-hodri-meydan-sozleri

Bir sözüm yok sustu kalbim
Bıkmıyorsun sen firardan
Küs barış yok bitti artık
Anladım gönlün yalandan

Aşk ölümse vız gelir be
Korkmadım ben intihardan
Kim yaşarmış ayrılıkta
Gör bak artık hodri meydan
Hodri meydan!

Bengü Hodri Meydan Dinle





Google Etiketler:Bengü Hodri Meydan Şarkı Sözleri - Dinle,bengü hodri meydan,bengü hodri meydan dinle,bengü hodri meydan şarkı sözleri,hodri meydan şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder