27 Mayıs 2016 Cuma

Berk Gürman - Usul Usulca Sözleri

Berk Gürman – Usul Usulca Sözleri Berk Gürman’ın ‘Yesari’ adlı albümünde yer alan “Usul Usulca” isimli şarkısının klip çekimleri Ka... thumbnail 1 summary

Berk Gürman – Usul Usulca Sözleri

Berk Gürman’ın ‘Yesari’ adlı albümünde yer alan “Usul Usulca” isimli şarkısının klip çekimleri Kasım 2015 tarihinde tamamlanmıştır. “Usul Usulca” adlı şarkı Seyhan Müzik ile sosyal medyada yayınlanmıştır. Şarkının söz ve müziği Berk Gürman’a aittir. “Usul Usulca” adlı şarkının düzenlemesi Berk Gürman ile Selim Çaldıran tarafından yapılmıştır.
Berk Gürman’ın “Usul Usulca” isimli şarkısının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Klip Çıkış Tarihi: Kasım 2015

 

Berk Gürman – Usul Usulca Sözleri

 

Gerçek bu ki, böyle sevmek tam bir günah,
Tanrım beni affet, o yanımda yokken yaşayamıyorum,
Gerçek bu ki daha fazla sevemiyorum.

 

Korkuyorum bir hata yaparsın diye,
Dil susuyor lakin kalbime, söz geçmez ancak biliyorum,
İnanç dağları devirir, küçük şeyler kalbi sevindirir.

 

İstiyorum ki sen,
Usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini,
Kimse anlamasın bu deliliği,
Sar beni, usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini.

 

Senin için bir melek olacak ve kalbini,
Koruyacak ve silecek tüm kederi,
Olacak kalbinin yıllardır aradığı ay ışığı,
Bakışındaki aydınlığı,
Ruhundaki karanlığı ancak ve ancak o bilebilir.
İnanç dağları devirir,
Küçük şeyler kalbi sevindirir.

 

İstiyorum ki sen, usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini,
Kimse anlamasın bu deliliği,
Sar beni, usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini.

 

Usul usulca fısılda kulağıma,
Kimse anlamaz ki bu deliliği,

 

Söz & Müzik: Berk Gürman
Düzenleme: Berk Gürman ve Selim Çaldıran

 





Google Etiketler:Berk Gürman - Usul Usulca Sözleri,berk gürman usul usulca dinle,berk gürman usul usulca şarkı sözü,berk gürman usul usulca sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder