20 Mayıs 2016 Cuma

Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözü 1 Şişe Aşk Albümü

Çilek kokusu dizisinin müzikleri ni seslendiren Buray son günlerde büyük bir ilgi toplamayı başardı. Başarılı genç sanatçı yapmış old... thumbnail 1 summary

Çilek kokusu dizisinin müziklerini seslendiren Buray son günlerde büyük bir ilgi toplamayı başardı. Başarılı genç sanatçı yapmış olduğu müziklerle adından daha çok bahsettirecek gibi görünüyor. Sosyal medyada da büyük rağbet olan şarkısı Buray sen sevda mısın şarkı sözlerini sizler için sitemize ekledik. Buray şarkıları, Buray çilek kokusu müzikleri, Buray sen sevdamısın dinle, Buray sen sevdamısın şarkısı dinle.

Buray-Sen-Sevda-Misin-Sarki-Sozu-1-Sise-Ask-Albumu

Buray 1 Şişe Aşk Albüm Şarkıları
Buray İstersen
Buray Ben Akıllanmam
Buray Alacalı
Buray Ara Sıra Ara
Buray Gitmem Gerek
Buray Sonsuz Kılalım
Buray Sen Sevda Mısın
Buray Kimsenin Suçu Yok

Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözü

Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri

Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Sen sevda mısın xsarkisozleri.com
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Buray xsarkisozleri.com şarkı sözü
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan(x2)
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan





Google Etiketler:Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözü 1 Şişe Aşk Albümü,buray 1 şişe aşk albümü dinle,buray 2015 şarkıalrı,buray çilek kokusu müzikleri,buray sen sevda mısın dinle,buray sen sevda mısın sözü,buray sen sevdamsın şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder