20 Mayıs 2016 Cuma

Doğuş Annem Şarkı Sözleri 2015

Doğuş Annem Şarkı Sözleri 2015 Doğuş’un yeni albümü Aklında Bulunsun hayranları tarafından oldukça beğenildi, albüm içerisinde yer... thumbnail 1 summary

Doğuş Annem Şarkı Sözleri 2015

Doğuş’un yeni albümü Aklında Bulunsun hayranları tarafından oldukça beğenildi, albüm içerisinde yer alan şarkılardan olan Doğuş Annem sözleri sizlerle. Söz müzik Doğuş’a ait ve diğer şarkılarında söz ve müziklerinde imzası var.

Doğuş Annem Şarkısın Sözleri 2015

Çaresizlik değilki bu gidişim asaletimdendir
Anlayan anladığı gibi bıraktım kadere çıkar acısı
Giderken Yanımda bir kedi bir bavulum olsun yeter
Dünya kirlenmiş anne dualarını eksik etme
Anne anne keşke tekrar çocuk olsaydım
Oyunlar oynasaydım hiç büyümeden sen kalsaydım
Anne anne keşke tekrar çocuk olsaydım
Oyunlar oynasaydım dizlerinde uyusaydım

Söz: Doğuş
Müzik: Doğuş





Google Etiketler:Doğuş Annem Şarkı Sözleri 2015,doğuş 2015,doğuş 2015 yeni albümü,doğuş annem dinle,doğuş annem şarkısı indir,doğuş annem sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder