16 Mayıs 2016 Pazartesi

Doğuş Ha Bugün Ha Yarına Sözü 2015 Dinle

Doğuş Ha Bugün Ha Yarına Sözleri Bomba gibi bir albümle uzun bir aradan sonra tekrar sevenleriyle bir araya gelen Doğuş Ha Bugün Ha... thumbnail 1 summary

Doğuş Ha Bugün Ha Yarına Sözleri

Bomba gibi bir albümle uzun bir aradan sonra tekrar sevenleriyle bir araya gelen Doğuş Ha Bugün Ha Yarına sözleri ve müziği oldukça başarılı olmuş. Albümde yer alan parçaların hepsi birbirinden güzel olmuş ve hepsinin söz müziği usta besteci Doğuş‘a ait.

Dogus-Ha-Bugun-Ha-Yarina-Sozu-2015-Dinle

Doğuş Ha Bugün Ha Yarına Şarkı Sözleri

Haber salın sevdiğime ben onu özlüyorum
Bazen hırçın dalgalanıp bazende duruluyorum
Ateş düştü bağrıma ben onu düşünüyorum
Benide al yanına burda darlanıyorum
Zaten ölmeyecek miyiz ha bugün ha yarına
Daralıyorum bunalıyorum sensiz geçen günlere
Sabır diyen olmuyor zavallı yüreğime
Kederimi ağlarla balıklara atıyorum

Söz: Doğuş
Müzik: Doğuş

Doğuş Ha Bugün Ha Yarına Dinle Youtube





Google Etiketler:Doğuş Ha Bugün Ha Yarına Sözü 2015 Dinle,doğuş 2015 albümü dinle,doğuş ha bugün ha yarına,doğuş ha bugün ha yarına dinle,doğuş ha bugün ha yarına indir,doğuş ha bugün ha yarına sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder