26 Mayıs 2016 Perşembe

Ece Seçkin - Şok Oldum Sözleri

Ece Seçkin – Şok Oldum Sözleri Ece Seçkin tek başına çıkardığı ilk albümü ile sevenleriyle buluşuyor. Şarkı klibinin yönetmenliğini... thumbnail 1 summary

Ece Seçkin – Şok Oldum Sözleri

Ece Seçkin tek başına çıkardığı ilk albümü ile sevenleriyle buluşuyor. Şarkı klibinin yönetmenliğini Murad Küçük üslenmiştir. Bu klip için 1 ay boyunca dans eğitimi alan Ece Seçkin bu şarkı sayesinde “En İyi Çıkış Yapan Sanatçı” dalında en genç Altın Kelebek Ödülü’ne sahip olan şarkıcı olmuştur.
Söz ve müziği Deniz Erten’e, Aranjesi Ozan Doğulu’ya aittir. Ece Seçkin bu şarkıyla daha da ünlendi ve müzik dünyasına adını yazdırdı.

Şarkı Çıkış Tarihi: Nisan 2014

 

Ece Seçkin – Şok Oldum Sözleri

Aşk yasaksa, gel tutukla.
Tutku gördüm, ben ufukta.
Öyle sessiz, terbiyesiz.
Niyeti bozuk, et bana yazık.

Bahar mısın, ateş gerek.
Şu elimden, tutar mısın?
Yasak mısın, duman gibi, ciğerimden yakar mısın?

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edilmez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Sen sağlığa zararlısın.
Beni öldürmeye kararlısın.

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edilmez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Şak şak oynat bu kalbi,
Aşkla kaynat bu kalbi,
Öyle çarptınki harbi,
Şok oldum.

Böyle (cık cık) edilmez,
Aklım senden çekinmez,
Taktın bittim be yani,
Çok oldun.

Söz – Müzik: Deniz Erten
Düzenleme: Ozan Doğulu

Ece Seçkin Şok Oldum Dinle





Google Etiketler:Ece Seçkin - Şok Oldum Sözleri,ece seçkin şok oldum dinle,ece seçkin şok oldum sözleri,şok oldum şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder