15 Mayıs 2016 Pazar

Gökhan Güneş 2014 Albümü Full Liste Dinle

Sevilen genç şarkıcı yorumcu Gökhan Güneş 2014 albümü sen ve ben full dinle yebileceğiniz şekilde sitemiz  turkcesarkisozleri.net ‘e ... thumbnail 1 summary

Sevilen genç şarkıcı yorumcu Gökhan Güneş 2014 albümü sen ve ben full dinleyebileceğiniz şekilde sitemiz turkcesarkisozleri.net‘e eklendi.

Çıkartmış olduğu albümde 10 adet şarkı yer alıyor.

Gökhan Güneş 2014 Albümdeki Şarkılar

Gökhan Güneş Uykularımda
Gökhan Güneş Yeter
Gökhan Güneş Unutmak Zor
Gökhan Güneş Sen Ve Ben
Gökhan Güneş Raydan Çıktım
Gökhan Güneş Çok Bekledim
Gökhan Güneş Liman
Gökhan Güneş Asla
Gökhan Güneş Her Yol Paris
Gökhan Güneş Şimdi Hayat





Google Etiketler:Gökhan Güneş 2014 Albümü Full Liste Dinle,gökhan güneş 2014 albümü,gökhan güneş 2014 albümü full dinle,gökhan güneş 2014 şarkıları,gökhan güneş full dinle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder