21 Mayıs 2016 Cumartesi

Gülben Ergen Kalbimi Koydum Sözleri 2015 Dinle

Gülben Ergen Kalbimi Koydum Sözleri 2015 Dinle Başarılı şarkıcı Gülben Ergen 2015 albümü dinle meniz gereken albümler arasında yer ... thumbnail 1 summary

Gülben Ergen Kalbimi Koydum Sözleri 2015 Dinle

Başarılı şarkıcı Gülben Ergen 2015 albümü dinlemeniz gereken albümler arasında yer alıyor bu sene. Gülben Ergen Kalbimi Koydum sözlerini sizler için paylaşıyoruz. Albüm içerisinde 14 adet eser yer alıyor.

Gülben Ergen Yıkıl Karşımdan

Gülben Ergen Panda

Gülben Ergen Kalbimi Koydum

Gülben Ergen Kusura Bakma

Gülben Ergen Aşkla Aynı Değil

Gülben Ergen Yaklaş Yaklaş

Gülben Ergen Sana Bıraktım

Gülben Ergen Özledim

Gülben Ergen Pervane

Gülben Ergen Geçmişle Bir Derdim Yok

Gülben Ergen Özelimsin

Gülben Ergen Aşk Mı Para Mı

Gülben Ergen Seninle Olmak Var Ya

Gülben Ergen Bugünün Sevdalısı

Gülben Ergen Kalbimi Koydum Şarkı Sözü

Kalmam içinde bir an
Umudum olmasa aşktan
Hiç uzatmam
Bu diyardan çeker giderim
Başımı yasladiğim
O huzurlu omzun olmasa
Ne anlamı var
Bu sonsuz güzelliklerin

Ben yolumu kalbinde buldum
Aklımı aşkınla korudum
Güvendiğim ne varsa yıkıldı
Sen sapasağlam durdun

Kaybedecek bir ömürlük hayat
Sen olmazsan tadı olmayacak
Bir yanım dolup taşarken
Bir yanım hep yarım kalacak

Kalbimi çıkardım yerine
Kalbini koydum en derine
Ağlatma incitme
Canımı al yerine

Ne olursa olsun
Vazgeçme

Söz: Bora Yalçınduran
Müzik: Bora Yalçınduran





Google Etiketler:Gülben Ergen Kalbimi Koydum Sözleri 2015 Dinle,gülben ergen 2015 albümü,gülben ergen kalbime koydum dinle,gülben ergen kalbime koydum indir,gülben ergen kalbime koydum sözleri,gülben ergen kalbime koydum sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder