16 Mayıs 2016 Pazartesi

Hadise Nerdesin Aşkım Şarkı Sözleri

2014 yerli pop albümleri arasında yer alan Hadise Tavsiye albümü dinle meniz için ekleniyor. Hadise Nerdesin Aşkım şarkı sözleri sit... thumbnail 1 summary

2014 yerli pop albümleri arasında yer alan Hadise Tavsiye albümü dinlemeniz için ekleniyor. Hadise Nerdesin Aşkım şarkı sözleri sitede yerini aldı.

Söz: Alper Narman, Onur Özdemir
Müzik: Alper Narman, Onur Özdemir

Bu gece geliyosun! Mazeretin yok!
Marşla yürüyosun! Bahanen çok
Bana yine baldan tatlı geliyosun
Aşkı veriyosun oh!

O güzel gözlerini
Doktora götürüyosun
Yakınını göremiyosun
Niye beni kesemiyosun
Ay aman! zillerimi
Çalıp nereye kaçıyosun
Körebe mi oynuyosun
Dolaba mı saklıyosun

Nerdesin aşkım – buradayım aşkım
Nerdesin askim – buradayım aşkım
Kara kara gecelere perde çekiyosun
Aşka geliyorum oh!

Çikolata verdim karnın tok
Aşk büyüsü mü bu zehirli ok
Bana yine baldan tatlı geliyosun
Aşkı veriyosun oh





Google Etiketler:Hadise Nerdesin Aşkım Şarkı Sözleri,hadise 2014 full albüm dinle,hadise 2014 şarkıları,hadise nerdesin aşkım dinle,hadise nerdesin aşkım şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder