23 Mayıs 2016 Pazartesi

Hande Yener Kışkışşş Sözleri 2015 Albümü

Hande Yener Kışkışşş Sözleri 2015 Albümü Sevilen ünlü pop müzik sanatçısı Hande Yener 2015 albümü  hayranları tarafından çok beğeni... thumbnail 1 summary

Hande Yener Kışkışşş Sözleri 2015 Albümü

Sevilen ünlü pop müzik sanatçısı Hande Yener 2015 albümü hayranları tarafından çok beğenildi. Eserler arasında yer alan Hande Yener Kışkışşş şarkı sözlerine sitemizde yer verdik. Geçtiğimiz günlerde Kışkışşş adlı parçasına klip çekmişti.

hande-yener-2015-albumu-kiskisss

Söz: Anonim
Müzik: Berksan Özer, Anonim

Bana karşı aklı düğümlü
Ben bile unuturken dünümü
Ne işin var senin oralarda
Bulamadın bi dengini yönünü

Bana karşı aklı düğümlü
Belli ki kronik bu durumu
Biriktirdi beni beni biriktirdi
Kutlarım kolleksiyonunu

Boş o işler yaş o işler
Seni kurtarmaz mutlu etmez eskiler
Benle dolu eskiler
Senin için dualar edeceğim

Cin çık cin çık cin çık
Yallah cinler yallah
Kış kış cinler kış kış
Cin çık cin çık cin çık
Yallah cinler yallah
Kış kış cinler kış kış
Cin çık cin çık cin çık
Kış kış cinler kış kış
Yallah cinler yallah





Google Etiketler:Hande Yener Kışkışşş Sözleri 2015 Albümü,hande yener 2015 albümü,hande yener 2015 şarkıları,hande yener kışkışşş,hande yener kışkışşş sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder