23 Mayıs 2016 Pazartesi

Leyla The Band Aşk Bitti

Eski kanalın yeni dizilerinden TRT1 ‘İn komedi dizisi Leyla ile Mecnun ‘un mecnunu Leyla The Band Aşk Bitti şarkı sözü ile site... thumbnail 1 summary

Eski kanalın yeni dizilerinden TRT1 ‘İn komedi dizisi Leyla ile Mecnun ‘un mecnunu Leyla The Band Aşk Bitti şarkı sözü ile sitemizde yerini aldı..
 
Leyla The Band Aşk Bitti Şarkı Sözleri
 
Korkma benden
Gidiyorum
Sen uyurken, ölüyorum
Yakın değilsin, göremezsin
Masum değilsin, ağlayamazsın(x2)
 
Oyun değil ki, dönemem biliyorum
Pişman değilim sonunu görüyorum
Paramparça bir taş yerini arıyorum
Karanlıkta düşerse kaybolur biliyorum
 
Kaybolsun, dert değil
Kaybolsun, taş benim
Kaybolsun, toprak olsun
Kaybolsun, aşk bitti





Google Etiketler:Leyla The Band Aşk Bitti,leyla the band aşk bitti,leyla the band aşk bitti Şarkı sözleri,leyla the band aşk bitti Şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder