22 Mayıs 2016 Pazar

Majeste Aşk Dediğin Şarkı Sözleri

2007 yılında kurulan “Majeste” grubunun çıkış parçası “Aşk Dediğin” beklentilerin üstünde bir performans gösterdi. Şarkı aynı zamanda... thumbnail 1 summary

2007 yılında kurulan “Majeste” grubunun çıkış parçası “Aşk Dediğin” beklentilerin üstünde bir performans gösterdi. Şarkı aynı zamanda “Sadece Sen” filminin film müziği oldu. Aşk dediğin şarkısının şarkı sözleri:

Majeste Aşk Dediğin Şarkı Sözleri

Aşk dediğin belki de budur
Hep acıtır arkandan vurur
Belki de bu son sefer olur
Kalbim vurur dertler son bulur

Sanma üç günlük bu hislerim
Ben burada her gün seni beklerim
Majeste xsarkisozleri.com sözü
Gel beni kendinden mahrum etme n’olur
Bu hayat sen yoksan zehrolur
Duy beni duy n’olur dön bana dön n’olur
Aşk dediğin elbet bir yol bulur
Aşk dediğin xsarkisozleri.com şarkı sözleri
Aşk dediğin böyle son bulur
Kalbin durur sevdiğin el olur
Belki de yarın unutulur
Aşk dediğin bir masal olur

Sen yokken de atıyorsa kalbim
Atmasın öyle dursun isterim

Gel beni kendinden mahrum etme n’olur
Bu hayat sen yoksan zehrolur
Duy beni duy n’olur dön bana dön n’olur
Aşk dediğin elbet bir yol bulur

 





Google Etiketler:Majeste Aşk Dediğin Şarkı Sözleri,majeste aşk dediğin Şarkı sözleri,majeste aşk dediğin Şarkı sözleri 2016,majeste aşk dediğin Şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder