30 Mayıs 2016 Pazartesi

Sadık Karan Sen Unut

Muhteşem bir parça ile sitemizi süsleyen harika isim Sadık Karan Sen Unut şarkı sözü ile sitemizde yerini aldı. Beğenerek dinleyebil... thumbnail 1 summary

Muhteşem bir parça ile sitemizi süsleyen harika isim Sadık Karan Sen Unut şarkı sözü ile sitemizde yerini aldı. Beğenerek dinleyebileceğiniz olağan üstü bir parça. Keyifli dinlemeler..

 
Sadık Karan Sen Unut Şarkı Sözleri
 
Seni düşünmekten gelmedi sıra
Unutup yeniden tutunmaya
Açtığım her sayfada izin duruyor boşluğunla
Yağmayan yağmur içim bu ara
Öyle doluyum ki yokluğunla
Dokunduğum her bende hala
Seni aramaktan yorgunum
 
Hadi gel ben olda benim yerimi alda
Unutmak kolaysa sen unut o zaman
Kapanmaz bir yara kanar durur hala
Benim kalbim olda seni sil o zaman





Google Etiketler:Sadık Karan Sen Unut,benim kalbim olda seni sil o zaman,hadi gel ben olda benim yerimi alda,kapanmaz bir yara kanar durur hala,sadık karan sen unut Şarkı sözleri,unutmak kolaysa sen unut o zaman

Hiç yorum yok

Yorum Gönder