17 Mayıs 2016 Salı

Sinan Akçıl - Ayıp Yani Sözleri

Sinan Akçıl – Ayıp Yani Sözleri Sinan Akçıl’ın ‘Ayıp Yani’ adlı albümündeki “Ayıp Yani” adlı şarkının sözlerini kendisi yazmıştır. ... thumbnail 1 summary

Sinan Akçıl – Ayıp Yani Sözleri

Sinan Akçıl’ın ‘Ayıp Yani’ adlı albümündeki “Ayıp Yani” adlı şarkının sözlerini kendisi yazmıştır. Müziği Rami Gamal’a ait olan bu slow şarkı klibi ile dikkat çekmiştir. Klibinde değişik bir senaryo kullanan Sinan Akçıl bu şarkı ile büyük beğeni toplamıştır. DMC etiketi ile sosyal platformda yayınlanan “Ayıp Yani” adlı şarkı Mayıs 2015’te yayınlanmıştır. Sinan Akçıl’ın “Ayıp Yani” adlı şarkının sözleri ve klip videosu aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Mayıs 2015

 

Sinan Akçıl – Ayıp Yani Sözleri

 

Ayıp yani, bende bir şey mi eksik ki? Çevremizden utan bari,
Herkes her gün beni övüyor, kayıp yani seninle sildim son aşk tarihi,
Çık önümden çekil bari belki kısmetim kapanıyor, hayır yani,
Anlaşılmaz kaçış hali ama bende de hata var ki, yüz verince böyle oluyor, nedir yani?
Farkını söylesen bari, sende benden nedir daha iyi?
Kimsin sen ve neler oluyor?
Hayatımda belki son kez aşık olmuştum,
Boş hayaller bardağında seninle dolmuştum,
Şarkılar ve sözlerinden fazla soğumuştum,
Her gün aynı of yeter be!
Çok yorulmuştum… Ayıp yani…

 

Söz: Sinan Akçıl
Müzik: Rami Gamal

 





Google Etiketler:Sinan Akçıl - Ayıp Yani Sözleri,sinan akçıl ayıp yani dinle,sinan akçıl ayıp yani şarkı sözü,sinan akçıl ayıp yani sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder