31 Mayıs 2016 Salı

Tatlı İntikam Jenerik Müziği - Güliz Ayla Deli Fişek Sözleri - Dinle

Kanal D ekranlarının yeni aşk dizisi Tatlı İntikam yayınlanmaya başladığı günden itibaren hem sıcacık konusu hem de eğlenceli müzikl... thumbnail 1 summary

Kanal D ekranlarının yeni aşk dizisi Tatlı İntikam yayınlanmaya başladığı günden itibaren hem sıcacık konusu hem de eğlenceli müzikleriyle dillerden düşmüyor. Dizi müzikleri konusunda da oldukça başarılı olan dizinin jenerik müziğini Güliz Ayla‘nın ‘Deli Fişek’ parçası oluşturuyor. Yazının detayında Tatlı İntikam jenerik müziği Güliz Ayla Deli Fişek sözleri ve dinleme videosunu bulabilirsiniz.

guliz-ayla-deli-fisek-dinle-tatli-intikam

Güliz Ayla- Deli Fişek Şarkı Sözleri

Bu kadar kolay mı aşkımı almak elimden
Bırakır mıyım sandın?
Pes etmem kılıcımı kuşandım
Savaşırım

Beni hiç mi tanımadın?
Sen intikam peşinde
Bense ellerinin
Bulmaktır niyetim içinde gözlerinin

Ben deli fişeğim
Sen dur ben öleyim…
Göster bana ucundan
Koşarak geleyim…

Ah koyu kalplim
İnadindan öpeyim
Ha dedigin yerde han kurarim
Daha ne diyeyim?

Tatlı İntikam Deli Fişek Dinle





Google Etiketler:Tatlı İntikam Jenerik Müziği - Güliz Ayla Deli Fişek Sözleri - Dinle,deli fişek sözleri,güliz ayla deli fişek,tatlı intikam deli fişek,tatlı intikam jenerik müziği dinle,tatlı intikam jenerik sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder