24 Mayıs 2016 Salı

Tatlı İntikam Yağmur Bulutu Unutursa (Sibel Alaş) Sözleri - Dinle

Sevilen dizi Tatlı İntikam müzikleri ni hem sözleri hem de dinleme videosu şeklinde sizlere iletmeye devam ediyoruz. Tatlı İntikam Ya... thumbnail 1 summary

Sevilen dizi Tatlı İntikam müziklerini hem sözleri hem de dinleme videosu şeklinde sizlere iletmeye devam ediyoruz. Tatlı İntikam Yağmur Bulutu Unutursa şarkısı Sibel Alaş tarafından seslendirilen 1995 yılında 'Adam' ismiyle şarkıcının çıkardığı bir şarkıdır. 90'ların en çok sevilen şarkıları listesine girmeyi başarmış bu şarkı şimdilerde dizide çalınarak tekrar izleyenlerin beğenisini kazanmış, dillerden düşmeyen şarkı olmayı büyük bir aradan sonra sürdürmektedir.

tatli-intikam-yagmur-bulutu-unutursa-sozleri-dinle

Yağmur Bulutu Unutursa Sözleri

Şiir Kısmı

Sevip de söyleyemediğim şarkılar var
Bir dizesini asla hatırlayamadığım şiirler
Keşke keşke o ben olsaydım dediğim hikaye kadınlar

Düşlerim vardı
Uyandığımda yalnızca başını hatırladığım
Ve asla sonunu görmeyi beceremediğim

Bir adam var düşümde
Tam dokunacakken uyandırıldığım
Bir adam sonumuzun ne olacağını hiç öğrenemediğim
Düşümde bir adam var

Benim mi bilemediğim
Bir adam var diyorum düşümde
Düşümden ayrı kaldığım

tatli-intikam-dizi-muzikleri-yagmur-bulutu-unutursa

Şarkı Kısmı

Durupta söyleyemediğin adımsa
Gizli kapaklı
Sevda türküleri tuttursanda sen
Telli duvaklı

Yanına korlar mı adam seni?
Koparıp acıtmazlar mı beni
Nafile yanar elim dudağım
Seni bana yar ederler mi(2)

Yağmur bulutu unutursa
Dalında çiçeği kurutursa
Yar benden utanırsa
Düşündüm düşümden ayrı kaldım…

Tatlı İntikam Yağmur Bulutu Unutursa Dinle





Google Etiketler:Tatlı İntikam Yağmur Bulutu Unutursa (Sibel Alaş) Sözleri - Dinle,tatlı intikam dizi müzikleri,tatlı intikam yağmur bulutu unutursa dinle,tatlı intikam yağmur bulutu unutursa sözleri,yağmur bulutu unutursa

Hiç yorum yok

Yorum Gönder