19 Mayıs 2016 Perşembe

Yalın Bir Bahar Akşamı Şarkı Sözleri

Sevilen şarkı Yalın 2015 albümü olan Bir Bahar Akşamı isimli eserini hayranlarıyla buluşturmuştur. Sizler için yeni albüm şarkısı Y... thumbnail 1 summary

Sevilen şarkı Yalın 2015 albümü olan Bir Bahar Akşamı isimli eserini hayranlarıyla buluşturmuştur. Sizler için yeni albüm şarkısı Yalın Bir Bahar Akşamı şarkı sözlerini sitemize ekliyoruz.

Yalın-2015-albümü-bir-bahar-akşamı

Söz: Yalın
Müzik: Yalın

Bir bahar akşamı
Sen diye öldüm ben
Son gülü soldurup
Kalbime gömdüm ben
Aşk diye öldüm ben
Aşk diye öldüm ben

Bir bahar akşamı
Sen diye öldüm ben
İsmini susturup
Kalbime gömdüm ben
Aşk diye öldüm ben
Aşk diye öldüm ben





Google Etiketler:Yalın Bir Bahar Akşamı Şarkı Sözleri,bir bahar akşamı yalın,yalın 2015 albümü,yalın bir bahar akşamı,yalın bir bahar akşamı şarkı sözleri,yalın yeni albümü dinle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder