20 Mayıs 2016 Cuma

Yaşar Anlatamıyorum

Yeni çıkarmış olduğu albümü Cadde ile sevenlerine kavuşan şarkıcı Yaşar Anlatamıyorum şarkı sözü ile sitemizde. 9. albümünü sizlere... thumbnail 1 summary

Yeni çıkarmış olduğu albümü Cadde ile sevenlerine kavuşan şarkıcı Yaşar Anlatamıyorum şarkı sözü ile sitemizde. 9. albümünü sizlere sunan şarkıcı her seferinden kendini aşmayı başarıyor. İşte o şarkı sözleri..

 
Yaşar Anlatamıyorum Şarkı Sözleri
 
Anlatamıyorum gözlerin ne renk
Ve ben neden seni unutamıyorum
Dur bir bak, yarınlar çok uzak
Bu aşk bize yasak
Bana derken ağlıyorsak
Benim olmasaydın
Seni sevmezdim deli olmasaydım
Yar senin gözlerini unutamıyorum
 
Aşkım vakit çok geç değil
Sana yalvarsam umrumda değil
Yarınından avuçlarından
Beni aklından beni atmasaydın
Yollarımdan geçmez oldun
Bir gün esmez rüzgar oldun
Aşkın büyüyor
Hüznün bürüyor
Sen dönmüyorsun
 
Söz: Alper Arundar
Müzik: Alper Arundar





Google Etiketler:Yaşar Anlatamıyorum,yaşar anlatamıyorum,yaşar anlatamıyorum Şarkı sözleri,yaşar Şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder