15 Haziran 2016 Çarşamba

Ayla Çelik Haberim Var Şarkı Sözleri, Dinle

Ayla Çelik 2016 yılının ilk günlerinde müzik piyasalarına sunduğu Ben albümü ile müzikseverlerin kulaklarına hitap etti. Ayla Çelik ... thumbnail 1 summary

Ayla Çelik 2016 yılının ilk günlerinde müzik piyasalarına sunduğu Ben albümü ile müzikseverlerin kulaklarına hitap etti. Ayla Çelik son olarak kendi şarkıları ile oluşturduğu albüm ile dinleyiciler ile buluştu. Ayla Çelik müzik listelerinde hızla tırmanmaya devam ediyor. Ayla Çelik'in albümünde yer alan güzel parçalarından bir tanesi de Haberim Var isimli parçası. Ayla Çelik Haberim Var sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.

ayla-celik-haberim-var-sarki-sozleri

Ayla Çelik Haberim Var Sözleri

Sana oturup diller dökemem
Kırıp dizimi bir kenara çökemem
Aynı dili konuşamıyoruz
Bu saatten sonra istesem de sökemem

Attığın her adımdan
Aldığın her nefesten haberim var
Girdiğin her delikten
Yaktığın her yürekten haberim var

Yanıyorum ah
Ölüyorum ah
Bitiyorum zannetme
Gece gece söyletme

Attığın her adımdan
Aldığın her nefesten haberim var
Girdiğin her delikten
Yaktığın her yürekten haberim var

Yanıyorum ah
Ölüyorum ah
Bitiyorum zannetme
Gece gece söyletme





Google Etiketler:Ayla Çelik Haberim Var Şarkı Sözleri, Dinle,ayla çelik haberim var,ayla çelik haberim var dinle,ayla çelik haberim var sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder