17 Haziran 2016 Cuma

Cem Belevi Alışamıyorum Dinle - Şarkı Sözleri

Özellikle genç kızlar tarafından kısa sürede sevilen ve takip edilen Cem Belevi bu kez yeni şarkısı ' Alışamıyorum ' ve bu ş... thumbnail 1 summary

Özellikle genç kızlar tarafından kısa sürede sevilen ve takip edilen Cem Belevi bu kez yeni şarkısı 'Alışamıyorum' ve bu şarkıya çektiği klibi ile karşımıza çıktı. Piyasaya çıktığı andan bu yana listelerde üst sıralarda yer alan bu şarkının yaz boyunca da sevilerek dinleneceğinin sinyali şimdiden geldi. Sor ve Sevemez Kimse seni gibi parçalarıyla rekor kıran ve kısa sürede şöhreti yakalayan şarkıcının yeni şarkısı Alışamıyorum sözleri ve klibine aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Cem-Belevi-Alisamiyorum-Dinle-Sarki-Sozleri

Cem Belevi Alışamıyorum Sözleri

O kendi bilir keyfine göre

Dönerse gelir kendi evi

Buyursun her zaman başımın üstünde yeri

İkimizi bilen bilir

 

Söylesin isterim gerçeği

Alışamıyorum ev sessiz

Dayanamıyorum ben sensiz

Eli kolu bağlı habersiz bekliyorum

cem-belevi-alisamiyorum-dinle

Alışamıyorum ev sessiz dayanamıyorum

Ben sensiz eli kolu bağlı habersiz bekliyorum

Alışamıyorum ev sessiz dayanamıyorum

Ben sensiz eli kolu bağlı habersiz bekliyorum

Gelişi belalı ümidi kesmiyorum

Cem Belevi Alışamıyorum Dinle





Google Etiketler:Cem Belevi Alışamıyorum Dinle - Şarkı Sözleri,alışamıyorum sözleri,cem belevi alışamıyorum,cem belevi alışamıyorum dinle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder