7 Haziran 2016 Salı

Doğuş Hoş Geldin Ömrüme Sözü 2015 Albümü

Doğuş Hoş Geldin Ömrüme Şarkı Sözleri Bir süredir çıkartmasını beklediğimiz albümü çıktı ve Doğuş 2015 şarkıları sitemizde yerini ... thumbnail 1 summary

Doğuş Hoş Geldin Ömrüme Şarkı Sözleri

Bir süredir çıkartmasını beklediğimiz albümü çıktı ve Doğuş 2015 şarkıları sitemizde yerini aldı. Doğuş Hoş Geldin Ömrüme sözü sizler için sitemizde paylaştık. Duygusal bir şarkı olan Hoş Geldin Ömrüme sözlerini biz beğendik sizlerinde beğeneceğinizi umuyoruz. Sanatçının diğer albüm şarkılarına ve sözlerine Doğuş 2015 Albümü Aklında Bulunsun linkinden ulaşabilirsiniz. Doğuş Hoş Geldin Ömrüme dinle, Doğuş Hoş Geldin Ömrüme sözü, Doğuş Hoş Geldin Ömrüme şarkı sözleri, Doğuş Hoş Geldin Ömrüme.

Dogus-Hos-Geldin-Omrume

Doğuş Hoş Geldin Ömrüme Şarkı Sözleri

Seni sultan gibi sevdim
Kalbimden sana taç yaptım
Prensesim sensin
Nefesim gün batarken doğarken hep sen
Hoş geldin canım hoş geldin ömrüme
Sensin benim ihtiyacım
Hoş geldin canım
Hoş geldin ömrüme
Sensin benim can yoldaşım
Bir sevda bana verecek kalbin yoksa
Uzaklara giderim buralardan
Anlarsın geç olur yana yana ağlarsın
Sana olan sevdam
Başka aşkları yakar yıkar
Bir sevdan bana verecek kalbin yoksa
Uzaklara giderim buralardan
Anlarsın
Seni kral gibi sevdim
Kalbimden sana taç yaptım
Göz bebeğim seni çok sevdim
Gün batarken doğarken hep sen

Söz: Doğuş
Müzik: Doğuş

Doğuş Hoş Geldin Ömrüme Dinle 2015 Albümü Youtube





Google Etiketler:Doğuş Hoş Geldin Ömrüme Sözü 2015 Albümü,doğuş 2015 şarkıları,doğuş hoşgeldin ömrüme,doğuş hoşgeldin ömrüme dinle,doğuş hoşgeldin ömrüme indir,doğuş hoşgeldin ömrüme sözleri,doğuş hoşgeldin ömrüme sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder