14 Haziran 2016 Salı

Gökhan Tepe - Kader Sözleri

Gökhan Tepe – Kader Sözleri Gökhan Tepe’nin ‘Seninle Her Yere’ adlı albümünün ilk video klibi “Kader” adlı şarkısına çekilmiştir. S... thumbnail 1 summary

Gökhan Tepe – Kader Sözleri

Gökhan Tepe’nin ‘Seninle Her Yere’ adlı albümünün ilk video klibi “Kader” adlı şarkısına çekilmiştir. Sony Müzik ile yayınlanan “Kader” adlı şarkının bestesi Gökhan Tepe’ye aittir. Şarkının sözleri Ayla Çelik, düzenlemesi Erhan Bayrak tarafından yapılmıştır. Şarkının klip yönetmenliğini Veli Kuzlu üstlenmiştir.
Gökhan Tepe’nin “Seninle Her Yere” adlı albümünde yer alan “Kader” isimli şarkısının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Haziran 2015

 

Gökhan Tepe – Kader Sözleri

 

Yudum yudum çeker beni içine ayrılık
Gönül kırık, kalp kırık değişen birşey yok
Hayat dedim, sınav dedim bi dersti bu öğrendim
Bugün yarın biter dedim değişen birşey yok
Aman aman aman yalan dünya
Gittin geldin de yine mi beni buldun kader
Ölçtün, biçtin de yine mi beni seçtin kader
Öldüm, bittim yeter artık yeter
Senin hiç işin gücün yok mu birader

 

Söz: Ayla Çelik
Müzik: Gökhan Tepe
Düzenleme: Erhan Bayrak

 





Google Etiketler:Gökhan Tepe - Kader Sözleri,gökhan tepe kader dinle,gökhan tepe kader şarkı sözü,gökhan tepe kader sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder