11 Haziran 2016 Cumartesi

Kolpa & Ece Seçkin Hoş geldin Ayrılığa Şarkı Sözleri, Dinle

Kolpa ve Ece Seçkin adeta bu yaza damgasını vuracak. Rock müziğinin sevilen grubu Kolpa ile pop müziğinin sevilen ismi Ece Seçkin ... thumbnail 1 summary

Kolpa ve Ece Seçkin adeta bu yaza damgasını vuracak. Rock müziğinin sevilen grubu Kolpa ile pop müziğinin sevilen ismi Ece Seçkin "Hoş geldin Ayrılığa" adlı parçada bir araya geldi. İkili hem dansları, hem performansları hem de klipleri ile başarılı bir işe imza attı. Bu günlerde sıklıkla dinlediğimiz Hoş geldin Ayrılığa şarkısının sözlerini yazının devamında bulabilirsiniz.

kolpa-ece-seckin-hosgeldin-ayriliga

Hoş geldin Ayrılığa Şarkı Sözleri

Bir baktım kendime
Eskiden neymişim be
Anladım ki sorun sende
Neler çektim elinden
Tükendim artık bittim ben
Hepsi senin yüzünden

Bu aşk sana uymamış,
Üstüne oturmamış, hiç
Unutma sakın,
Gidenin yeri dolmamış hiç

Bak yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoş geldin ayrılığa

Yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoş geldin ayrılığa

Hoş geldin Ayrılığa Dinle





Google Etiketler:Kolpa & Ece Seçkin Hoş geldin Ayrılığa Şarkı Sözleri, Dinle,ece seçkin kolpa hoşgeldin ayrılığa,hoşgeldin ayrılığa dinle,kolpa hoşgeldin ayrılığa sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder