3 Haziran 2016 Cuma

Sibel Can Kış Masalı

Yılbaşı programında ilk defa seslendirmiş olduğu 2014 albümünden bir parça Sibel Can Kış Masalı şarkı sözü sitemizde yerini aldı ve ... thumbnail 1 summary

Yılbaşı programında ilk defa seslendirmiş olduğu 2014 albümünden bir parça Sibel Can Kış Masalı şarkı sözü sitemizde yerini aldı ve huzurlarınıza sunuldu..

 
Sibel Can Kış Masalı Şarkı Sözleri
 
Gözyaşım kederden miydi yarim
Çektiğim kaderden mıydı?
İçtim hep ona sarıldım yarim
Tek dostum kadehlermiydi
 
Adını dağlara yazdım yarim
Buğulu camlara kazdım
Kışın masal dinlemek zor yarim
Hem ağladım hem anlattım x2
 
Gülmeyen gözler ıslaktı yarım
Benim hayalim vuslattı
Seni sensiz yasamak zor yarim
Beni de Allah yarattı
 
Aşka tövbe etmekte zor yarim
Bir daha böyle sevmekte
Ömründe bir kere yandı kalbim
Bu canı sana vermekte x2
 
Özledim gitme deseydin yarim
Bırakma etme deseydin
Şimdi ardıma bakmazdım yarim
Elini tutabilseydim x2





Google Etiketler:Sibel Can Kış Masalı,adını dağlara yazdım yarim,aşka tövbe etmekte zor yarim,Özledim gitme deseydin yarim,sibel can kış masalı Şarkı sözleri,Şimdi ardıma bakmazdım yarim elini tutabilseydim

Hiç yorum yok

Yorum Gönder