1 Haziran 2016 Çarşamba

Yaşar İpek Alışamadım Şarkı Sözü 2015 Albümü Sus

Yaşar İpek Alışamadım Şarkı Sözü 2015 Albümü Sus Yaşar İpek Alışamadım sözleri, Yaşar İpek Alışamadım dinle, Yaşar İpek Alışamadım ... thumbnail 1 summary

Yaşar İpek Alışamadım Şarkı Sözü 2015 Albümü Sus

Yaşar İpek Alışamadım sözleri, Yaşar İpek Alışamadım dinle, Yaşar İpek Alışamadım dinle, Yaşar İpek 2015 Albümü Sus, Yaşar İpek 2015 Albümü dinle.

Yasar- İpek-Alisamadim-2015-Albumu-Sus

Yoksun burada seni sordum dalgalara
Güneş battı beni vurdu kahırlara
Yazık çok yazık sensizim
Yine kördüğüm oldum yine kahretsin

Seni sordum dalgalara martılara sandallara
Kahroldum sensizim

Dayanamam ben bu son gidişine
Alışamadım sensizliğe
Garip olurum hazan gecelere
Karışamadım bu son gidişine

Söz: Ercan Saatçi
Müzik: Ufuk Yıldırım

 





Google Etiketler:Yaşar İpek Alışamadım Şarkı Sözü 2015 Albümü Sus,yaşar ipek,yaşar ipek 2015 albümü,yaşar ipek 2015 şarkıları,yaşar ipek alışamadım dinle,yaşar ipek alışamadım indir,yaşar ipek alışamadım şarkı sözü,yaşar ipek alışamadım sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder