19 Mayıs 2016 Perşembe

Aydilge Gel Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Yaptığı dizi müzikleriyle ve single’larıyla oldukça fazla ilgi gören Aydilge ; geçtiğimiz günlerde geçtiğimiz günlerde “ Gel Sarıl Ba... thumbnail 1 summary

Yaptığı dizi müzikleriyle ve single’larıyla oldukça fazla ilgi gören Aydilge; geçtiğimiz günlerde geçtiğimiz günlerde “Gel Sarıl Bana” adlı şarkısını yayınladı. Sözleri Aydilge’ye, bestesi Aydilge ve Volkan Sarubaş’a ait olan şarkının düzenlemesini Alen Konakoğlu üstlendi…

Aydilge Gel Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Hiç kıyamam dediklerin

Kıyıyor mu hep sana?

Kırılan hayallerin

Batıyor mu ruhuna?

Hiç kıyamam dediklerin

Kıyıyor mu hep sana?

Kırılan hayallerin

Batıyor mu ruhuna?

Anılar hepsi yalan

Anılar hep dört duvar

Geceler hepsi duman

Geceler hep dört duvar

Anılar hepsi yalan

Anılar hep dört duvar

Geceler hepsi duman

Geceler dört duvar

Canına yetti ama

Kanıyor durmaz yara

Üşüyor yalnızlığın

Gel sarıl bana

Ahhh

Canına yetti ama

Kanıyor durmaz yara

Üşüyor yalnızlığın

Gel sarıl bana

Seni ne yere ne de göğe

Koyamam canım diyen

Bi vedaya sığdırıp

Gidiyor mu kalbinden?

Anılar hepsi yalan

Anılar hep dört duvar

Geceler hepsi duman

Geceler hep dört duvar

Anılar hepsi yalan

Anılar hep dört duvar

Geceler hepsi duman

Geceler dört duvar

Canına yetti ama

Kanıyor durmaz yara

Üşüyor yalnızlığın

Gel sarıl bana

Ahhh

Canına yetti ama

Kanıyor durmaz yara

Üşüyor yalnızlığın

Gel sarıl bana

Canına yetti ama

Kanıyor durmaz yara

Üşüyor yalnızlığın

Gel sarıl bana

Ahhh

Canına yetti ama

Kanıyor durmaz yara

Üşüyor yalnızlığın

Gel sarıl bana

Anılar hepsi yalan

Anılar hep dört duvar

Geceler hepsi duman

Geceler hep dört duvar

Anılar hepsi yalan

Anılar hep dört duvar

Geceler hepsi duman

Geceler dört duvar

 





Google Etiketler:Aydilge Gel Sarıl Bana Şarkı Sözleri,aydilge gel sarıl bana Şarkı sözleri,aydilge gel sarıl bana Şarkı sözleri 2016,aydilge gel sarıl bana Şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder