19 Mayıs 2016 Perşembe

Serdar Ortaç - Balım Sözleri 2015

Serdar Ortaç – Balım Sözleri Serdar Ortaç’ın “Çek Elini Kalbimden” adlı albümünde yer alan “Balım” adlı şarkısı yaza bomba gibi bir... thumbnail 1 summary

Serdar Ortaç – Balım Sözleri

Serdar Ortaç’ın “Çek Elini Kalbimden” adlı albümünde yer alan “Balım” adlı şarkısı yaza bomba gibi bir giriş yaptı. Otilia ile çekilen klibi herkesin büyük beğenisini topladı. Şarkının klip yönetmeni Florin Botea’dır. “Balım” adlı şarkının sözleri Serdar Ortaç’a, Müziği Kyriakos Papadopoulos’a aittir. Şarkının içinde geçen rap bölümünü Sirel söylemiştir. Düzenlemesi Murat Yeter’e ait olan “Balım” adlı şarkının klibi Emre Müzik AŞ. tarafından çekilmiş ve sunulmuştur.
Serdar Ortaç’ın “Balım” adlı şarkısının sözleri ve videosu aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Mayıs 2015

 

Serdar Ortaç – Balım Sözleri

 

Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin

 

Ne umutsuzluğun ne bu hayat oyunu
Kendin hazırladın yavaş yavaş sonunu
Ama bende kolay bitmez aşkın yine de
Seviyorum aşkım yaşamayı seninle

 

Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin

 

Söz:Serdar Ortaç
Müzik:Kyriakos Papadopoulos
Düzenleme:Murat Yeter
Rap: Sirel
Yönetmen: Florin Botea

 





Google Etiketler:Serdar Ortaç - Balım Sözleri 2015,serdar ortaç balım dinle,serdar ortaç balım klip,serdar ortaç balım şarkı sözü,serdar ortaç balım sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder