17 Mayıs 2016 Salı

Bahadır Sağlam Zor Geliyor Şarkı Sözleri

“Gidiyor Gibiyim” şarkısıyla büyük bir çıkış yapan Bahadır Sağlam , Seyhan Müzik işbirliğiyle yayımlanan “Mavi” albümünün üçüncü vide... thumbnail 1 summary

“Gidiyor Gibiyim” şarkısıyla büyük bir çıkış yapan Bahadır Sağlam, Seyhan Müzik işbirliğiyle yayımlanan “Mavi” albümünün üçüncü video klibini çekti. Sözü ve müziği kendisine ait olan şarkının düzenlemesini Mert Ağırlar üstlenirken klibin yönetmeni, ödüllü sinema yönetmeni Caner Erzincan yapı…

Zor geliyor sessiz kalmak
Tenine dokunmadan nefes almak
Zor geliyor yaşanmamış saymak
Geçmişi silmek ve unutmak
Ah bu kadar derine inmiş
Böylesi büyük duygular içinde
Seni bir başka elde kabul görmek
Buna da binbir şükür etmek
Ben bir desenim mavi denizinde
Bir balık sırtına çizilmiş suretimle
Dökülen pullarım var kanayan yaralarım
Ne kadar daha sessiz kalsın ki haykırışlarım
Ellerimi boynumu kollarımı
Zincirlere bağlasan durmam
Alacağım var bu dünyadan
Böyle çabuk yılmam yıkılmam
Ne derdim varsa şimdi hepsini gördüm
Ne derdim varsa ve halim hepsini gördüm





Google Etiketler:Bahadır Sağlam Zor Geliyor Şarkı Sözleri,bahadır sağlam zor geliyor Şarkı sözleri,bahadır sağlam zor geliyor Şarkı sözü,bahadır sağlam zor geliyor Şarkı sözü 2016

Hiç yorum yok

Yorum Gönder