17 Mayıs 2016 Salı

Emir Ya Rab Şarkı Sözleri

Sanatçının “Kendimden” isimli albümünün son klibini çektiği “Ya Rab” şarkısının sözleri sanatçının kendisine aitken, müziği Yunanca b... thumbnail 1 summary

Sanatçının “Kendimden” isimli albümünün son klibini çektiği “Ya Rab” şarkısının sözleri sanatçının kendisine aitken, müziği Yunanca bir şarkıdan uyarlamadır…

Emir Ya Rab Şarkı Sözleri

Öyle çok sevilmeye susamıştım ki öyle çok istemiştim
Boş boştu sokakları yoktu tek bir ses durgundu ne zamandır dalgalı denizlerin
Hangi rüzgar attı seni kim bilir nereden biliyordu
Tam da ümidimi kesmiştim artık bir mucize oldu

Ya Rab Ya Rab Ya Rab kulunu gördün sonunda
Duydun sesimi her şey yolunda
Sevdim deliye döndüm bir anda
Aşkın yüzünü gördüm onunla

Hey hat birini buldum sonunda
Kalbim deli divane halen şokunda
Öldüm geriye döndüm bi anda
Aşkın gücünü gördüm onunla





Google Etiketler:Emir Ya Rab Şarkı Sözleri,emir ya rab Şarkı sözleri,emir ya rab Şarkı sözleri 2016,emir ya rab Şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder