17 Mayıs 2016 Salı

Bengü İkinci Hal 2014 Albümü Sahici Şarkı Sözleri

Genellikle gençler tarafından sevilerek dinlenip takip edilen Bengü 2014 albümü İkinci Hal ile tekrar karşımıza çıktı. Bu sene yerl... thumbnail 1 summary

Genellikle gençler tarafından sevilerek dinlenip takip edilen Bengü 2014 albümü İkinci Hal ile tekrar karşımıza çıktı. Bu sene yerli müzik albümleri arasında yerini alan ve hayranları tarafından sevilen şarkısı Bengü Sahici şarkı sözleri sitemize eklendi.

Söz: Zeki Güner
Müzik: Zeki Güner

Doğdu içime ayrılacağın
Selamını aldım yalnızlığın
Bak da gözüme, söyle yüzüme
Yakıştı mı bu haksızlığın

Kırsam döksem ne işe yarıyor
Almış bak başını yine gidiyor
Ben aşkı kurtarayım derken
Kalbim elden gidiyor

Yıkılır her gece üzerime dünya
Ben sandım sahici, meğerse bir rüya
Gönlünü gönlüme, ömrünü ömrüme
Yazmıştım sildiler zorla





Google Etiketler:Bengü İkinci Hal 2014 Albümü Sahici Şarkı Sözleri,bengü 2014 albümü,bengü 2014 şarkıları,bengü sahici dinle,bengü sahici full,bengü sahici şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder