17 Mayıs 2016 Salı

Hande Yener Biri Var

Muhteşem yorumları ile geniş bir dinleyici kitlesine sahip olan şarkıcı Hande Yener Biri Var şarkı sözü ile sitemizde. Hit listeleri... thumbnail 1 summary

Muhteşem yorumları ile geniş bir dinleyici kitlesine sahip olan şarkıcı Hande Yener Biri Var şarkı sözü ile sitemizde. Hit listelerin üst sıralarında kendine yer bulan şarkıcı daha iyi parçalar çıkaracağını da kanıtlamış oldu adeta..
 
Hande Yener Biri Var Şarkı Sözleri

 
Biri var aklımda aşktan biri var
Kalbimde büyük yeri var
Aklımda biri var
Tesadüf diyemem
Kendimi, kalbimi yenemem belli ki
Kaderde büyük bir yeri var
 
Bir gizle hep var olmanın
Bu hisle seni bulmanın
Belli ki bir sebebi var
 
Buluşup hayat bulmanın
Ayrıyken kaybolmanın
Belli ki kaderde yeri var
 
Sen başka söylesen de içinde
Seni kim görse yüzünde
Kalbinin merkezinde yine
Benim, benim izim var
 
Sen susmak istesen de içinde
Seni kim görse gözünde
Kalbinin merkezinde yine
Benim, benim izim var
 
Söz: Berksan
Beste: Volga Tamöz
Düzenleme: Volga Tamöz





Google Etiketler:Hande Yener Biri Var,hande yener biri var,hande yener biri var Şarkı sözleri,hande yener Şarkı sözleri,kalbinin merkezinde yine benim benim izim var

Hiç yorum yok

Yorum Gönder