19 Mayıs 2016 Perşembe

Betül Demir - Sana N'olmuş Sözleri

Betül Demir – Sana N’olmuş Sözleri Betül Demir “Sana N’olmuş” adlı şarkısı ile herkesi kendine hayran bıraktı. Söz ve müziğini Bet... thumbnail 1 summary

Betül Demir – Sana N’olmuş Sözleri

Betül Demir “Sana N’olmuş” adlı şarkısı ile herkesi kendine hayran bıraktı. Söz ve müziğini Betül Demir, Sude Bilge Demir, Emirhan Cengiz birlikte yapmıştır. Düzenlemesi de Emirhan Cengiz tarafından yapılmıştır.
Kral Pop Tv Top 20 listesinde uzun süredir başlarda yer alıyor. “Sana N’olmuş” un sözleri aşağıda yer almaktadır.

Şarkı Çıkış Tarihi: Temmuz 2015

Betül Demir Sana N’olmuş Şarkı Sözleri

 

Hoşgeldin Nihayet Bitti Mi Huzura Yolculuk
Sen Yokken Acıların En Dibine Vurduk
Şimdi Eskisinden De Güçlü İçimdeki Çocuk
Doğru Duydun Biz Seni Unuttuk
Nefes Nefese Kalmışsın Çok Mu Dikti Yokuş
Havandan Geçilmiyordu Gel Şimdi Konuş
Bi Değişmiş Geldin Gözüme Ol Diyordum Olmuş Sana N'Olmuş
Üstüme Fenalık Geldi Aşk Olmaz Ki Zorla
Bağımsızlık İlan Ettim Bizim Tarafta
Bitti De Anladın Mı Of Be Hele Şükür
Ben Yeni Aydan Gün Aldım Bak Geçtiğimiz Hafta
Üstüme Fenalık Geldi Aşk Olmaz Ki Zorla
Bağımsızlık İlan Ettim Bizim Tarafta
Bitti De Anladın Mı Of Be Hele Şükür
Ben Yeni Aydan Gün Aldım Bak Geçtiğimiz Hafta

 

Söz & Müzik: Betül Demir, Sude Bilge Demir, Emirhan Cengiz
Düzenleme: Emirhan Cengiz

Betül Demir Sana N’olmuş Dinle





Google Etiketler:Betül Demir - Sana N'olmuş Sözleri,betül demir sana n\'olmuş sözleri,betül demir sana nolmuş şarkı sözü,sana n\'olmuş dinle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder