17 Mayıs 2016 Salı

Cem Belevi Sor Şarkı Sözü 2015 Albümü

Cem Belevi Sor Şarkı Sözü 2015 Albümü, Cem Belevi Sor dinle, Cem Belevi Sor Şarkı Sözleri, Cem Belevi 2015 Albümü, Cem Belevi Sor ind... thumbnail 1 summary

Cem Belevi Sor Şarkı Sözü 2015 Albümü, Cem Belevi Sor dinle, Cem Belevi Sor Şarkı Sözleri, Cem Belevi 2015 Albümü, Cem Belevi Sor indir, Cem Belevi 2015 şarkıları.

Cem-Belevi-Sor-Sarki-Sozu-2015-Albumu

Sor yerleri yaratan gökleri yaratan
Altı günde bilir halimi ona sor
Dertleri yaşatan derman aratan
Kara günde bilir halimi ona sor
Bana sorma

Benim halim vaktim keyfim yerindeyken
Bir zalim sevdim bittim elindeyken
Kor oldum yandım oldum huzurumdan
Oofff

Öyle yağma yok
Ya gelir ya gider bir karar verirsin
Baştan savma yok
Ya sever ya siler sen aşkı bilirsin
Başka çare yok
Başka çare yok

Söz: Sude Bilge Demir & Cem Belevi
Müzik: Cem Belevi





Google Etiketler:Cem Belevi Sor Şarkı Sözü 2015 Albümü,cem belevi 2015 albümü,cem belevi sor dinle,cem belevi sor inidr,cem belevi sor şarkı sözü,Şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder