17 Mayıs 2016 Salı

Ozan Doğulu ft Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz - Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

Ozan Doğulu; Gülden Mutlu ile Bahadır Tatlıöz’ün birlikte seslendirdiği “Uzun Lafın Kısası” parçası ile tekrar karşımızda. Söz ve müz... thumbnail 1 summary

Ozan Doğulu; Gülden Mutlu ile Bahadır Tatlıöz’ün birlikte seslendirdiği “Uzun Lafın Kısası” parçası ile tekrar karşımızda. Söz ve müziğin Bahadır Tatlıöz’e, düzenlemenin ise Ozan Doğulu’ya ait olan bu duygusal dans parçası geçtiğimiz günlerde yayınlandı…

Ozan Doğulu ft Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz – Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri

 

Uzun Lafın Kısası Çok Özledim Durumun Esası Bu Bir Temas, Bir Soluk Derdimin Devası Bu Kalbim Bir Adım Atsa Ayaklarım Geri Gidiyor… Korkumdan Mı Arzumdan Mı? Vefasız Hiç Düşündün Mü Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü? Her Gece Her Yanım Titrerken… Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü? Tenin Zindan, Fikrim Düşman Kalan Mağdur Giden Pişman Gel Gör Ki Aşk Sebepmiş Bak Bitince Dağılıyor Insan Vefasız Hiç Düşündün Mü? Kaldım Mı Yoksa Öldüm Mü? Her Gece Her Yanım Titrerken Benim Gibi Kaderine Sövdün Mü? Tenin Zindan, Fikrim Düşman Kalan Mağdur Giden Pişman Gel Gör Ki Aşk Nefesmiş… Aşkı Aldın Boğuluyor Insan https://www.youtube.com/watch?v=kqDKnbiK5j0



Google Etiketler:Ozan Doğulu ft Gülden Mutlu & Bahadır Tatlıöz - Uzun Lafın Kısası Şarkı Sözleri,ozan doğulu ft gülden mutlu & bahadır tatlıöz - uzun lafın kısası Şarkı sözleri,ozan doğulu ft gülden mutlu & bahadır tatlıöz - uzun lafın kısası Şarkı sözleri 2016,ozan doğulu ft gülden mutlu & bahadır tatlıöz - uzun lafın kısası Şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder