16 Mayıs 2016 Pazartesi

Ebru Polat 1 Dakika Şarkı Sözleri

Ebru Polat 1 Dakika Şarkı Sözleri Uzun zamandır ortada görünmeyen güzel şarkıcı Ebru Polat 2015 Albümü 9 Hit ile hayranların... thumbnail 1 summary

Ebru Polat 1 Dakika Şarkı Sözleri

Uzun zamandır ortada görünmeyen güzel şarkıcı Ebru Polat 2015 Albümü 9 Hit ile hayranlarını sevindirdi. Eser arasında yer alan parçası Ebru Polat 1 Dakika şarkı sözleri sitemize eklendi.

ebru-polat-2015-albümü-9-hit

Ebru Polat Bir Dakika Şarkı Sözleri
Yanına, Yanağına, Odana,
Yatağına, Saçına Kokusuna
Bayıldın Mı Al Sana,
Dekormuş Bilemedim
Skormuş Çözemedim
Rekor Denemesiymiş Anlamadım Yuh Bana
Görmedi Sacımı Boyattım Fark Etmedi
Mumlar Yaktım O Gece Eve Bile Gelmedi
Buyur Buradan Yak
Çok Sustum Çok Dinledim 1 Dakika
Sen Çaldın Sen Söyledin 1 Dakika
Yanında Kalmam 1 Dakika Daha
Kapa Aç Gözünü Bak Yokum





Google Etiketler:Ebru Polat 1 Dakika Şarkı Sözleri,ebru polat 1 dakika şarkı sözleri,ebru polat 2015 albümü,ebru polat 9 hit albümü dinle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder