16 Mayıs 2016 Pazartesi

Gökhan Keser Hiç Vaktim Yok Şarkı Sözleri

  Hayranları tarafından uzun süredir albüm yapması beklenen sevilen sanatçı Gökhan Keser 2015 albümü ‘Bul Beni’ müzik marketlerde ... thumbnail 1 summary

 

Hayranları tarafından uzun süredir albüm yapması beklenen sevilen sanatçı Gökhan Keser 2015 albümü ‘Bul Beni’ müzik marketlerde yerini aldı. Sanatçının eserleri arasında yer alan Gökhan Keser Hiç Vaktim Yok şarkı sözleri sitemize eklenmiştir.

Gökhan-Keser-bul-beni-albumu

İçime yalnızlığın çöktü bu akşam
Gel desem gelemezsin kaldı umut yarına
Üstüme titrerdin ya her çağırışımda
Kadere boyun eğdim sensiz yatağımda

Kelimelerle anlatılamayan fedakarlık bu
Karşılıksız sevgiyi tarif et bana
Biliyorum zor gelecek belki bahar hiç gelmeyecek
Kalbimi mühürledim yalnızım ah

Duygularını bile bile bana ap açık gösterdin ya
Kaygıları yene yene sevmeleri öğrendik ya
Birbirimize iyi gün kötü gün diye söz verdik ya
Kaybedecek hiç bir vaktim yok
Söz: Berk Telkıvıran Müzik: Berk Telkıvıran, Görkem Oker
Düzenleme: Çağrı Telkıvıran





Google Etiketler:Gökhan Keser Hiç Vaktim Yok Şarkı Sözleri,gökhan keser 2015 albümü,gökhan keser 2015 albümü full dinle,gökhan keser bul beni şarkı sözleri,gökhan keser hiç vaktim yok şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder