23 Mayıs 2016 Pazartesi

Ece Seçkin - Hoşuna mı Gidiyor Sözleri

Ece Seçkin – Hoşuna mı Gidiyor Sözleri Ozan Doğulu’nun 130 BPM Moderato albümündeki “ Hoşuna Mı Gidiyor ” adlı şarkısı ile Ece Seçk... thumbnail 1 summary

Ece Seçkin – Hoşuna mı Gidiyor Sözleri

Ozan Doğulu’nun 130 BPM Moderato albümündeki “Hoşuna Mı Gidiyor” adlı şarkısı ile Ece Seçkin‘in sevenleri gittikçe artıyor. Halkın beğenisini toplayan bu şarkı karşımıza her yerde çıkabiliyor. Youtube’da 110 milyon kez izlenen “Hoşuna Mı Gidiyor” adlı şarkı 2014’te en çok izlenen videolar arasında yer almaktadır.
Şarkının sözleri Kemal Şimşekyay tarafından yazılıp, müziği ise Ayşen Tan Şimşekyay tarafından yapılmıştır.

Şarkı Çıkış Tarihi: Eylül 2014

Ece Seçkin – Hoşuna mı Gidiyor Sözleri

Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor

Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor

Bir bilsen neler hissetiğini kullanma
Sana olan ilgimi öyle bir
Havaya girdin ki keyfin yerinde mi

Hoşuna mı gidiyor beni deli ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor

Hoşuna mı gidiyor beni sinir ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor

Söz: Kemal Şimşekyay
Müzik: Ayşen Tan Şimşekyay

Ece Seçkin – Hoşuna mı Gidiyor Dinle





Google Etiketler:Ece Seçkin - Hoşuna mı Gidiyor Sözleri,ece seçkin hoşuna mı gidiyor dinle,ece seçkin hoşuna mı gidiyor sözleri,hoşuna mı gidiyor şarkı sözü

Hiç yorum yok

Yorum Gönder