23 Mayıs 2016 Pazartesi

Zara Sen Ne Dersen De

Daha öncede çok duyduğumuz ve Beni Böyle Sev dizisinde de dinlediğimiz bir parça Zara Sen Ne Dersen De şarkı sözü ile sitemizde. Mu... thumbnail 1 summary

Daha öncede çok duyduğumuz ve Beni Böyle Sev dizisinde de dinlediğimiz bir parça Zara Sen Ne Dersen De şarkı sözü ile sitemizde. Muhteşem parçaları kendi yorumu ile seslendiren şarkıcının bu şarkısına da bayılacaksınız…

 
Zara Sen Ne Dersen De Şarkı Sözleri
 
Sen ne dersen de,sen ne dersen de,
Dünya dönüyor dönecek,
Hayat sensizde sürecek,
Bitecek acılar bu günler geçecek,
Sen ne dersen de,
 
Yalan değil,yalan değil,
Seni sevdiğim yalan değil,
Kahrolduğum yalan değil,
Duyarsam bir gün başka,
Sevgili bulduğunu,yalan değil,
 
Artık kızmıyorum kaderime,
Bıraktı beni kendime,
Bahtın açık olsun,yolun açık olsun,
Bırak beni halime,
 
Dünya dönüyor dönecek,
Hayat sensizde sürecek,
Bitecek acılar bu günler geçecek,
Sen ne dersen de…





Google Etiketler:Zara Sen Ne Dersen De,bitecek acılar bu günler geçecek,dünya dönüyor dönecek hayat sensizde sürecek,zara sen ne dersen de,zara sen ne dersen de Şarkı sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder