23 Mayıs 2016 Pazartesi

Emre Aydın Ölünmüyor Şarkı Sözleri - Dinle

Emre Aydın uzun süredir devam eden sessizliğini " Ölünmüyor " isimli single ile bozdu. Emre Aydın hayranları "Ölünmüy... thumbnail 1 summary

Emre Aydın uzun süredir devam eden sessizliğini "Ölünmüyor" isimli single ile bozdu. Emre Aydın hayranları "Ölünmüyor" isimli yeni parçayı çok sevdi ve parça kısa sürede müzik listelerinin başında yerini aldı. Emre Aydın son şarkısı ile tarzını biraz değiştirmiş gibi görünse de dinleyenler tarafından beğeni toplaması iyi bir iş yaptığını kanıtı…

Emre-Aydin-Olunmuyor-Sarki-Sozleri-Dinle

Ölünmüyor Şarkı Sözleri

Ne yaptın bana sen
Çünkü ben duvarlara döndüm
Ne aldın benden sen
Çünkü ben duvarlara döndüm

Ah dağıldım tabi ben de bin parçaya
Hem kırıldım,hem kırdım
Ah üzüldüm tabi ben de kolay değil
Hem kırıldım,hem kızdım

emre-aydin-olunmuyor-dinle

Yana yana ah kül de oldum
Bile bile düştüm vuruldum.
Paramparça oldum ama
Ölünmüyor yokluğunda.

Ölünmüyor bak yokluğunda ama
Gülünmüyor da

İster unut, ister unutma
Tuzla buz kalbim görünmüyor da
İster unut, ister unutma
Dipteyim ben daha da düşülmüyor da

Emre Aydın Ölünmüyor Dinle





Google Etiketler:Emre Aydın Ölünmüyor Şarkı Sözleri - Dinle,emre aydın ölünmüyor,emre aydın ölünmüyor dinle,ölünmüyor şarkı sözleri,ölünmüyor sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder