24 Mayıs 2016 Salı

Oğuzhan Koç Bitmedi Elem

Harika skeçleri ile tanıdığımız komik bir isim Oğuzhan Koç Bitmedi Elem şarkı sözü ile sitemizde. Yeni çıkarmış olduğu albümle bizi ... thumbnail 1 summary

Harika skeçleri ile tanıdığımız komik bir isim Oğuzhan Koç Bitmedi Elem şarkı sözü ile sitemizde. Yeni çıkarmış olduğu albümle bizi de şaşırtan sanatçı müziğe sarmış gibi görünüyor..

 
Oğuzhan Koç Bitmedi Elem Şarkı Sözleri
 
Bitmedi elem hep aklımda sabah akşam
Yakındayken hep uzaklaşan
Bu mu hikayem sen yanımda olmayınca
Tadım mıydı sadece kaçan
İnanmam
 
Bir sağa döndüm solu unuttum
Görmeyince gül yüzünü o yanda
Sorarsan bir tek ben söndüm
Tüm ışıklar altında
Bükemediğim tek bileği öptüm
 
Yaşanmayınca bilmiyormuş insan
Aşk böyle demek
Uzaklaşınca ağlanıyormuş bu mu sevmek
Kaç gün oldu bekliyorum elimde çiçek
Soldu gitti bu deste de yok ki bir yedek





Google Etiketler:Oğuzhan Koç Bitmedi Elem,bir sağa döndüm solu unuttum,oğuzhan koç bitmedi elem,oğuzhan koç bitmedi elem Şarkı sözleri,oğuzhan koç Şarkı sözleri,yaşanmayınca bilmiyormuş insan aşk böyle demek

Hiç yorum yok

Yorum Gönder