27 Mayıs 2016 Cuma

Ersay Üner - Yürüdüm Sözleri

Ersay Üner – Yürüdüm Sözleri Ersay Üner’in ‘Yürüdüm’ adlı albümünde yer alan “Yürüdüm” adlı şarkı Kasım 2015’de yayınlanmıştır. Sey... thumbnail 1 summary

Ersay Üner – Yürüdüm Sözleri

Ersay Üner’in ‘Yürüdüm’ adlı albümünde yer alan “Yürüdüm” adlı şarkı Kasım 2015’de yayınlanmıştır. Seyhan Müzik ile yayınlanan “Yürüdüm” adlı şarkının sözleri ve müziği Ersay Üner tarafından yapılmıştır. “Yürüdüm” adlı şarkının düzenlemesi Serkan Ölçer’e aittir. Şarkının klip yönetmenliğini Gülşen Aybaba üstlenmiştir. “Yürüdüm” adlı şarkının sözleri ve video klibi aşağıda yer almaktadır.

Çıkış Tarihi: Kasım 2015

 

Ersay Üner – Yürüdüm Sözleri

 

Sözler birer birer veda ederken
Gözler hafif hafif yağar inceden
Kalbim kırık dökük dilek tutarken
Aşkın bana karşı başı hep eğik

Yürüdüm yürüdüm yürüdüm
Uzunca bi süre ağladım halime
Düşünüp düşünüp düşünüp
Bi çare bulamadım acıdım kendime

Acımı tadımı yasımı
İçimdeki gizlimi saklımı dağladım
Kor kor alevler gördüm
İnan ki ben hiç böyle yanmadım

Ya kal ya git ya sev ya sevdir
Hayat senin karar senindir
Seni ben yazdım eller silerse
Zaman gelip pişman ederse dönme

Ya kal ya git ya sev ya sevdir
Hayat senin karar senindir
Seni ben yazdım eller silerse
Zaman gelip pişman ederse dönme

Sözler birer birer veda ederken
Gözler hafif hafif yağar inceden
Kalbim kırık dökük dilek tutarken
Aşkın bana karşı başı hep eğik

Yürüdüm yürüdüm yürüdüm
Uzunca bi süre ağladım halime
Düşünüp düşünüp düşünüp
Bi çare bulamadım acıdım kendime

Acımı tadımı yasımı
İçimdeki gizlimi saklımı dağladım
Kor kor alevler gördüm
İnan ki ben hiç böyle yanmadım

Ya kal ya git ya sev ya sevdir
Hayat senin karar senindir
Seni ben yazdım eller silerse
Zaman gelip pişman ederse dönme

Ya kal ya git ya sev ya sevdir
Hayat senin karar senindir
Seni ben yazdım eller silerse
Zaman gelip pişman ederse dönme

 

Söz & Müzik: Ersay Üner
Düzenleme: Serkan Ölçer
Klip Yönetmeni: Gülşen Aybaba

 





Google Etiketler:Ersay Üner - Yürüdüm Sözleri,ersay üner yürüdüm dinle,ersay üner yürüdüm şarkı sözü,ersay üner yürüdüm sözleri

Hiç yorum yok

Yorum Gönder