27 Mayıs 2016 Cuma

Pera Affet

Piyasanın yeni isimlerin biri olmasına rağmen geniş kitleye yayılan harika bir parça Pera Affet şarkı sözü ile birlikte sitemizde. Ş... thumbnail 1 summary

Piyasanın yeni isimlerin biri olmasına rağmen geniş kitleye yayılan harika bir parça Pera Affet şarkı sözü ile birlikte sitemizde. Şarkıyı dinledikten sonra bizimle aynı düşünce içerisine gireceksiniz..

 
Pera Affet Şarkı Sözleri
 
Koparılmış bir sayfa ve eksik bu hikaye
Kayıp gitmiş bir yıldız kim bilir nerelerde
Mektuplar ulaşmaz durmaz ki yerinde
Rüzgara karşı yanan bir mum gibiyim eriyorum ellerine
 
Unutmam bir kurşun sıksan bile
Beyhude vücutlar avutur mu sence
Yok olmaz içimdeki bu hasret
Yaktınsa bile beni küllerimi affet
 
Yakıp geçti bak bir yangın yaşadığım her anın acısı içimde
Bir kanser ya da bir salgın hücrelerimde
Bir gün solacağını bilen bir gül gibiyim açıyorum bak yine de
Bir gün duracağını bilen bir kalp gibiyim atıyorum bak yine de
 
Söz-Müzik: Gökhan Mandır
Düzenleme: Gökhan Mandır, Hakan Ünalan, Kaya Sevinç





Google Etiketler:Pera Affet,pera affet Şarkı sözleri,pera Şarkı sözleri,unutmam bir kurşun sıksan bile,yaktınsa bile beni küllerimi affet

Hiç yorum yok

Yorum Gönder